My Bonnie is Over the Ocean...

Som ni säkert vet så är min kära lillasyster i landet Down Under. Just nu har de Spring Break, vilket innebär att hon hänger på Guldkusten och festar, badar och försöker lära sig surfa. Fick ett sms idag där hon berättade att hon lyckats stå 5 sekunder på brädan och att hon inte blivit uppäten av en haj. (Var lite orolig eftersom hon inte bloggat på ett tag, men det berodde tydligen på att 3-nätet inte sträckte sig till Byron Bay...)

Det ser iallafall inte ut att gå nån nöd på henne...
Om ni vill följa henne så finns hon på http://wackywombat.blogg.se

Min andra Darling och extra-lillasyster (fast hon är äldre) Linéa åker till London för att börja på en Designskola på lördag. Det är visserligen bara Öresund och Engelska kanalen som skiljer landet jag är på från henne (ingen ocean alltså) men jag kommer ändå sakna henne!

Å andra sidan har det sina fördelar att ha en vän med lya i London...

För övrigt har jag idag hämtat ut biljetter till Placebokonserten den 13 November. En himla tur att den inte var nu i början av September för jag hade alldeles glömt att jag skulle gå tills jag plötsligt kom på det igår. Hade ju vart surt att missa en konsert man betalat för!


Kommentarer
Postat av: Linda

men du!

Vad sägs om surf, sol och allt som hör till på Bali??

Lets get over the ocean!!!!

DO IT!

2009-09-10 @ 10:16:24
Postat av: Agneta

Tre smilande tjejer. Finns det nåt´ vackrare?

2009-09-10 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0