Fika med fin kusin

Idag var min storslagna plan att träffa min söta kusin Lina efter skolan.
Planen blev ännu mer storslagen när vi, efter att ha träffats utanför Café Linné bestämde oss för att fika i hennes lägenhet istället för på caféet. För det första fick jag se hennes nya, dödssnygga (för att använda ett metro-ord) lya. För det andra kunde vi köpa en hel massa fika för vad bara en té skulle ha kostat på Café Linné.

Det var mycket trevligt att träffa henne, alldeles för länge sedan sist!
Här kan ni läsa hennes blogg: http://flickanidiket.blogg.se/
Det finns några riktigt snygga bilder på oss där...

Och på tal om släktingar:
Jag har fått ett litet kusinbarn!
Kidden är alldeles ovanligt gullig. Med tanke på att det bara är mitt kusinbarn inser jag att jag kommer bli en alldeles förfärlig mamma som tycker att mina barn är finare än alla andras om jag nånsin får egna.
Bäst att passa sig.
Blod är uppenbarligen tjockare än vatten.
(Fast alla som sett min kusins lilla parvel håller faktiskt med om att han är ovaligt gullig, så så partisk kanske jag ändå inte är...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0