Voj Voj

Idag har jag pluggatpluggatpluggat, jympatjympatjympat (Benny gjorde illa ryggen så vi hoppas han blir frisk snart!) och kört bil hela vägen till Solna. Emelíe skulle på fest där och jag lyckades både ta mig dit och hem utan att demolera Eriks mormors bil eller andra vägtrafikanter...

Nu är jag dock lite sömnig och sitter och ser på Let's Dance hos mor och far. Vem tror ni vinner? Jag tror tyvärr att Laila åker ut ikväll trots sina grymt snygga ben eftersom männen är så folkkära... Men ni ser kanske inte på det?

Nu är reklamen slut, åter till dansen =)

Kommentarer
Postat av: Werner

aaw, tänk om man kunde plugga mer, jag har varit jättemotiverad och pluggat riktigt fint, och suttit helt knasigt och blivit stel som en pinne med sprängande huvudvärk som belöning, men börjar släppa nu, kan snart plugga igen...

2009-03-22 @ 07:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0