Teorin avklarad!

Visserligen med bara fyra poängs marginal, men godkänd är godkänd!

Jag kan ju tillägga att det var rätt tydligt vad jag är bra på. Inom ämnena "Miljö" och "Personliga förutsättningar" kammade jag full pott, vilket man inte riktigt kan säga om ämnena "Fordonkännedom" och Trafikregler". Det känns alltså bra att jag i framtiden kommer att jobba med människor och inte bli bilmekaniker eller trafikpolis...

För den som blivit upprörd över förra inlägget och vill ha lite mer info kan jag rekomendera http://orsakverkan.blogspot.com/ som har flera inlägg i ämnet och är mycket välinformerad. Han tycks vara humanist, och även om jag inte delar hela hans världssyn så är hans kritik i detta fall mycket träffande!

Jopphejdi, nu ska jag rusa vidare här i livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0