Hipp Hurra!

Mitt körkort har ankommit till posten!

Jag hade tänkt lägga upp bild på det ikväll, men på grund av att alla vägar kring Tyresö Centrum varit avstängda idag hann vi inte dit innan dom stängde, så jag får hämta det imorgon istället.

Frågan är om jag orkar hänga på låset när dom öppnar klockan sju... Känns tveksamt.

Annars har jag jympat i förmiddags på Toves pass. Jag var på Box igår och det kändes både i armar och ben. Mycket jobbigt. Mycket trevligt samtidigt. Julia var där och alla pauser från plugget är välbehövliga!

Igår var också en mycket trevlig dag, för jag fick besök av min vän från högstadiet. Hon har flyttat till England och bytt namn men var precis lika rar som vanligt. Fikat med henne vad just vad som behövdes för att jag skulle stå ut med mitt trista plugg.

Ha det fint och plugga inte ihjäl er!
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, vad skoj! Grattis till körkortet, vad duktig du är!!

2009-03-25 @ 17:00:55
Postat av: Ida

Det var jag som skrev det :D

2009-03-29 @ 21:42:05
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0