Dött...

Om ni tycker att det är lite dött här i bloggen nu för tiden så beror det på att jag på grund av teoriprovet jag hade förra veckan alldeles har glömt att plugga till tentan jag har nu på fredag. För att ligga bra till borde jag läsa in ungefär 1500 sidor på en vecka. Det är ju bara att glömma, så jag satsar på 750 och hoppas att frågorna blir på det jag läst...

Nåväl. Hur det än går på fredag så var det lätt värt det. Vad jag vet kostar det inget att gå på omtentor (om man nu inte missar så många att man får trubbel med CSN) men att göra om teori- och körprov går på dryga tusenlappen.

Nu ska jag återigen dyka ner i böckerna och sedan är det sängen som gäller.
Imorgon får jag nämligen besök av en vän från högstadiet som numera pluggar i Cambridge så då gäller det att vara på topp! Dessutom måste jag läsa minst 100 sidor för att hålla min tidsplan till tentan. Vi får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Werner

ett hett tips, läs på frågorna i pappret, Kalle som har gjort tentan påstår att det är allt man behöver kunna ;)

2009-03-23 @ 09:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0