Namnsdag

Idag är det min namnsdag (Maria) så det är bara att gratta mig här!

Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis lilla gumman. Hade du varit hemma kunde du fått tårta av mamma! Du får ha den innestående! pusspuss från oss.

2009-02-28 @ 20:16:25
Postat av: Johanna

Svar: Ja de är hur söta som helst : ) och grattis!

2009-03-01 @ 08:12:38
URL: http://blikvar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis i efterskott! Jag hade faktiskt tänkt att ringa, men jag glömde... Gasquen igår var toppen!



Kram

2009-03-01 @ 11:31:00
Postat av: Thomas Notini

Självklart sällar jag mig till gratulanterna, om än en dag för sent! Är återkommen hem från söndagsgudstjänst med dop i gamla kära Tyresö kyrka. Arbetsuppgifter lär inte saknas för mig framöver heller, såvitt jag förstår. En lycka att bli anlitad så länge man står på benen och är hyfsat mentalt närvarande. Allt tänkbart gott! Och hälsningar från Thomas

2009-03-01 @ 14:09:02
Postat av: Helena

Tack alla söta!



och Thomas: Så länge du har dina dubbade skor så kan Tyresö församling skatta sig lycklig! Den mentala närvaron har väl aldrig sviktat, så det är bara att se till att inte bryta några ben nu när det är halkigt!

2009-03-01 @ 23:16:08
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0