Jag får aldrig nog...

Dagen och gårdagen har rullat på i ett rasande tempo och karaktäriseras av denna låt som passande nog var en av låtarna på friskispasset i morse. Jag undrar om dom har extra bra låtar på lördagmorgonens jympapass för att motivera en att gå dit trots sena fredagkvällar? På mig funkar det iallafall!
Om du inte hört Dag Vag så MÅSTE du klicka på länken och höja dataljudet...
http://www.youtube.com/watch?v=MFv_iqpZzUk&feature=PlayList&p=B010DAAE4A49E0B2&playnext=1&index=33

Igårkväll åkte nämligen jag och Erik till Årsta för att fira Daniel som jag lärde känna under sommarens praktik. På hans  fest lärde vi (eller började iallafall lära) oss dansa Lindyhopp och träffade några av Daniels söta vänner. Det kan nog hända att en viss Club Chicago kommer att få besök av oss i framtiden... 

Dessutom kom vi fram till att alla bostadsrättsföreningar borde ha en festlokal så man slipper släppa in folk i sin egen lägenhet som inte är anpassad för berusade människor... En lokal med robusta furumöbler utan datorer och akvarium är väldigt mycket med ändamålsenlig när man spiller vin och dansar än vår lägenhet...

Svettiga (Lindyhopp är värsta jympapasset), glada och trötta tog vi oss hem på natten (i bil, Tack föräldrarna!) och trots en viss seghet i morse pallrade vi oss upp och utförde diverse jympa-och innebandyövningar. Nu har jag hunnit med att handla, övningsköra, äta pappas hamburgare och tillochmed blogga, så nu har jag förtjänat en liten tupplur innan det är dags att börja ordna för middagen med Petter och Lisa!

Schlaft Gut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dag Vag är skit bra! Såg honom på Peace&Love för några år sen : )

2009-02-07 @ 16:26:01
URL: http://blikvar.blogg.se/
Postat av: Helena

Själv har jag aldrig fått tillfälle att se honom, men jag har älskat denna låt sen jag var typ... fem (?) och den håller ju fortfarande även om jag inte riktigt förstår videon... =)

2009-02-07 @ 17:18:41
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0