Alla Hjärtans... Skidåkning!

Finns det nåt bättre sätt att tillbringa alla hjärtans dag på än att åka skidor?

Min nya overall fungerade över förväntan (och fick komplimanger av okända skidåkare!)


Jag fick åka med mina tre favoritmän på jorden (Erik, Pappa och Petter!)


Vi fick grillad hamburgare till lunch av söta far och grymma tacos till middag av söta mor!



Jag kan inte påstå att jag är särskilt duktig på att uppmärksamma Alla Hjärtans Dag men om det är okej att fira den med skidåkning och god mat är jag beredd att skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt det ser ut! Ni ser ut att ha det riktigt bra och må gott :)

2009-02-23 @ 23:51:10
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Helena

Ah, Etwas wonderful!

Vem mår inte gott när man får åka skidor i sol och mycket snö?!

2009-02-24 @ 22:41:04
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0