Vin mitt på ljusa dagen

Jag är så ovan vid kontinentalt vindrickande att det riskerar att påverka mina möjligheter att  följa en dagsplanering. Idag var min storslagna plan att kanske, möjligtvis införskaffa ett par nya löparskor (jag sparade ju ändå 4650 kronor igår genom att inte köpa Burberryklänningen).

Dock åt vi nyss en trevlig lunch med Eriks släktingar där det bjöds på både rött och vitt vin. Och Inte hade jag en tanke på att man inte kan köra bil om man tar några glas vin till lunch!

Enda gången som jag tänker mig för innan jag dricker vin är ju på kvällen.
Och då har man förstås sedan tidigare avtalat vem som ska köra hem.
Om det inte är Midsommar, och då sover man förhoppningsvis över.

Min världsbild har förändrats en hel del idag.

Pixie var också ganska nöjd efter kräftskivan igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0