2208 sidor senare...

Jag tyckte att Twilight-serien verkade tramsig.
En fånig historia om kärlek mellan en vampyr och en människa.
Nåt för fjortonåringar, alternativa och personer som vill fly verkligheten.
Tyckte jag.

Tills jag läste första boken.
Nu har jag tagit mig igenom alla 2208 sidorna och önskar att fru Meyer hade skrivit fler böcker om Bella och Edward. Min fästman är dock lycklig över att hypnosen har släppt och jag åter är kontaktbar.

Jag kan varken räkna mig som 14-åring eller alternativ (möjligen bohem, om man får tro Marcus?) så frågan är om det är verklighetsflykt som jag eftersträvat de senaste två veckorna.

Eller kan det vara så att böckerna verkligen är bra?
Det är frågan...

Kommentarer
Postat av: Lin

Verklighetsflykt är ofta eftersträvansvärt!

2009-08-26 @ 09:44:43
Postat av: Helena

Hehe, ja kanske är det det som lockar, särskilt med tanke på att skolorna börjar och hösten kommer =)

2009-08-26 @ 11:25:23
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/
Postat av: marcus

Och Marcus ska man alltid tro på!

2009-08-26 @ 16:25:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11813/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0