Mindre plugg = Mer sol = Rätt beslut

Jag har just tagit ett bra beslut.
Jag har avregistrerat mig från de extra 7,5 poängen som jag tänkte läsa i vår. Förutom att jag slipper skriva en uppsats om ett ämne jag inte är intresserad av så slipper jag dessutom handledarträffar med en handledare jag inte förstår mig på.

Dessutom innebär det förstås att jag kommer ha mer tid till att segla och sola i skärgården med min kära man i vår. Och det tackar man ju inte nej till.

Fick förövrigt tillbaka katastroftentan idag med ett VG högst uppe i hörnet. Oväntat, men välkommet då jag fick G på en tenta som jag tyckte jag borde fått VG på. Men att ta från de rika och ge till de fattiga är väl också en sorts balans antar jag...

Nu sitter jag på Ornö och väntar på att min älskling ska komma in med allt gott som ligger på grillen...
Livet är rätt skönt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0