Mannekäng?

Jag känner mig väldigt tveksam till att gå i högklackat. Jag känner mig mer tveksam till att gå i högklackat på en scen i extrema kläder i Tyresö centrum. Jag känner mig mest tveksam till att, på den scenen, kavla upp den extrema klänningen med ett par chockrosa handskar och visa ett par svarta mormorstrosor för den som vill se.

Men vad gör man inte när ens vän och kollega ber en snällt?
På lördag ska jag mannekänga för Pingstkyrkans Second Hand I Tyresö Centrum.
Den som vill se ett par svarta mormorstrosor är välkommen.

Kommentarer
Postat av: Tess-Angelica

Hahah!Go girl! Vilken tid är det man ska komma förbi och kolla då?

2009-04-15 @ 23:53:47
URL: http://tessangelica.blogg.se/
Postat av: Karin

Är det Johanna som lurat in dig i detta?

Trodde hon var en ordentlig flicka!

2009-04-16 @ 19:02:56
Postat av: Helena

Tess: Det är klockan tolv, men man behöver inte komma förbi ;)



Karin: Det är Sofia Olsson som har lurat i mig detta. Hon är Inte en ordentlig kvinna ska jag säga!

2009-04-16 @ 23:46:38
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha! Det borde jag ha räknat ut!

2009-04-19 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0