Ensam Hemma

Ensam hemma blev jag (erik) från och med imorse. Kl sju i lämnade jag motvilligt helena på arlanda. Jag försökte stoppa ner henne i bakluckan & ta med henne hem igen, men hon smet....

...så nu är hon i Italien (där det regnar) och jag är hemma i sverige (där det e sol & varmt).

En vecka med varmkorv, starwars och uppsatsskrivande väntar...   Blä!
Tur att det är fint väder iallafall.

På vägen hem från arlanda blev jag omkörd av en galning i SUV. På SUV:en stod det "Idol" med sånadär blå snirkliga bokstäver. Av någon mycket spännande anledning körde fanskapet i två filer istället för en. Kanske var han blind på ett öga och hade träben eller så hade han helt enkelt inte koll på sin tok-breda bil. Jaja tillslut la sig "idolen" i högerfil på nynäsvägen och jag kör om...
... nä sjunga kan jag inte, men jag kör ialafall bättre än Danny, jag håller mig till en fil...  oftast ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, Erik har kapat Helenas blogg, det var det fräckaste! Helena, om du läser - Stort grattis på födelsedagen! :D

2009-04-27 @ 19:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0