Vad det var!

Precis som pappa gissade så föreställde söndagens bild en svamp, dock inte en trattkantarell utan någon okänd, säkert giftig art. Grattis pappa, bra jobbat!
Ni som gissade på muffin, kotte och fikon får en ny chans nästa söndag!

Denna läskiga svamp hittade vi i skogen på Ornö i helgen. Där fanns även svamp som både såg trevligade ut och smakade bättre (tror jag). 

Jag och herr Karl Johan

Höstissar

Eftersom det är mina föräldrar som lärt mig hitta svampen så var det kanske inte så konstigt att pappa gissade rätt?
Tror ni att vi fick en god middag eller?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit vad otippat! Jag har i och för sig aldrig varit hemma i skogen, men jag brukar kunna skilja på kottar och svampar!

2008-09-23 @ 21:59:31
Postat av: Tess-Angelica

Hahah! Den ser verkligen farlig ut! Men som Emelie.. Jag är verkligen ingen Skogsmänniska! .. Haha

Föresten Helena, Jag la upp en länk till din blogg från min, hoppas att det är okey :)

<3

2008-09-24 @ 13:51:11
URL: http://tessangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0