Underbara uppsala!

Nu har jag just kommit hem efter att ha tillbringat ett helt dygn i Uppsala! Jag har hunnit lura i Micke McDonaldsmat, kolla på kyrkan (som jag visserligen sett förut, men aldrig fotat) och vara på "teologmingel" och "teologpub". Allt avlöpte väl; i år slapp ambulansen rycka ut på grund av uppsalas teologstuderandes alkoholintag. Tur var väl det!

Micke och Madde visar den tjusiga domkyrkan; Några tjusiga krokusar

Efter den mycket trevliga teologpuben lät Madde mig sova hos henne. Man glömmer fort bort hur mysigt det är att "sova över", det var ju nåt man gjorde på mellanstadiet känns det som. Men varje gång jag sover hos en kompis kommer jag ihåg varför man gillade det =) 

Vackra Uppsala från Maddes fönster

Det har tagit mig nästan en halvtimme att skriva detta inlägg, eftersom jag måste titta till mina kära små akvariefiskar varannan minut! Om ett tag ska jag lägga upp en bild så ni får se dom. Men först ska ni förstås få svaretveckans bild. Det kommer vid niotiden ikväll. Jag kan meddela att hittills har ingen gissat rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0