Sms

Eftersom jag verkligen verkligen borde plugga sätter jag mig vid datorn och gör en liten 'lek' som jag hittade på Johannas blogg http://blikvar.blogg.se/

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hej! Jag har försovit mig och hinner inte gå in med er till teologen.

2. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej du, vad glad jag blir över att höra de goda nyheterna.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Grattis!!! Gud vad kul!!!


4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ska bli kul å ses.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej, vi har haft en jättefin dag här på fårö.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Var på exöl.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Grattis on the freakin birthday!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Paris? Jo allt är bra här.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
God jul mina små prinsessor!

10. Din romantiska replik?
Grattis på 1-och 6-årsdagen önskar familjen!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Det var grymmt kul igår älskling!


Nu ska jag försöka sätta mig med böckerna...
Känner ni igen nåt av era sms?
Love


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, det där är ju jättekul! Synd att jag just tömde min inkorg...

2008-09-26 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0