Självömkan

Såhär känner jag mig just nu:


Igår lät jag bli att gå ut och dansa med Linea för att slippa bli sjuk...
Idag känns det ändå som att min hjärna består av slem.

Idag lät jag bli att se på film hos mina föräldrar för att åka hem och plugga...
Hur lätt är det att fatta vad religionsfilosofi handlar om med en slemhjärna?

Snart har jag ägnat en hel helg åt att snyta mig och stirra i en filosofibok.
Utan att förstå nåt.
Blä.


Fast vissa ljuspunkter har förstås funnits;
Två trevliga middagar med familjen
Två goda bruchetta till lunch
Ett friskispass
En bastudate
Lite TPspelande

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej ! Vi ska till Hurghada, närmare bestämt Soma Bay. Skönt, med tanke på sommarens härliga väder.. =/ Aha, läser ni samma program eller ni kanske känner varandra ändå, du och Johanna ?

2008-09-13 @ 21:03:16
URL: http://lurkas.blogg.se/
Postat av: Erik

har du trampat i en vattenpöl nuigen???

2008-09-13 @ 21:17:58
Postat av: Helena

En pöl av snor...

2008-09-13 @ 21:36:35
Postat av: Emma

Nice, fina fiskar. :) Har faktiskt ingen aning om de ligger i närheten av varandra. Var till Hurghada för 10 år sen, perfekt snorkelvatten då med. :)

2008-09-14 @ 01:53:01
URL: http://lurkas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej din slemhjärna! Hur lätt är det att fatta vad religionsfilosofi handlar om med en vanlig hjärna?

2008-09-14 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0