Höstfredag

Vissa dagar önskar man ju kunde vara lite längre så man kunde stanna lite längre på alla trevliga ställen...  Igår vaknade jag i sängen. Där hade jag sannerligen kunnat tänka mig att ligga lite längre, men jag var tyvärr tvungen att överge den eftersom skolplikten kallade.

Jag for till Uppsala på föreläsning. Just föreläsningen ville jag verkligen inte stanna kvar längre än nödvändigt på, men i Uppsala var det jättefint höstväder och alla söta vänner var där, så där hade jag kunnat vara ett bra tag till.

Jag gav mig ändå iväg hemåt, och tur var väl det, eftersom det bjöds på en suberb middag hos mamma och pappa. Klockan nio skulle jag ha varit hos Linea, men just då var vi involverade i en spännande match TP. Tillslut fick vi lämna W.O. för att fara till Rågsved innan Linea somnat...

Hos Linea var det också supermýs. Vi som hade tänkt vara hemma till elva (eftersom vi skulle upp i ottan idag) tog oss inte därifrån förrän vid tolvtiden. Vilket har inneburit en viss överhängande trötthet under dagen.

Kan man inte få några extra timmar att placera ut där man tycker att dom behövs så man inte måste gå när man har som trevligast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0