Död och liv

Nu har även min andra guppyhane gått till de sälla jaktmarkerna, trots mina ihärdiga försök att rädda honom. Det känns lite tråkigt, men han hette ju Gandalf, så det är bara att hoppas att "Gandalf the grey"  har blivit "Gandalf the White".

Dock är jag väldigt glad att det inte var min kära fästman som gick hädan. Det hade mycket väl kunnat hända igår. Han var på fotbollsmatchen mellan Syrianska och VSK. I slutminuterna tyckte tydligen de syrianska supportrarna att det var en jävligt bra idé att skjuta raketer upp på VSKläktaren.
http://sport.msn.se/fotboll/news/1641932/skandalmatch_i_sodertalje

Raketen landade några meter från Erik och som tur var blev ingen skadad. Efter lite poliseskort kunde min kära ta sig hem till mig igen, hel och förhållandevis ren. Och levande. Tur det!

Men man undrar vad det är för några som gör så totalt idiotiska grejer.
Har dom gröt i hjärnan?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var han på DEN matchen? Jag hörde talas om den på lokala nyheterna! Vilken tur att Erik inte hamnade i nåt läskigt upplopp!

2008-09-30 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0