Vinnare av veckans tävling!

Jag har väl aldrig varit med om så många bra motiveringar! Homoäktenskap, Schizofreni, Plastikkirurgi och hemliga brödraskap har insinuerats som om detta vore expressens "kändissida". Jag är impad av hur Madde lyckades pricka in männens arbetsområden (politiker och privatpolis) trots att hon inte visste vilka de var!

Det obestridda vinnaren är dock Kalle som visar prov på hur galet allmänbildad man blir när man studerar till präst på Uppsala universitet!

Här kommer hans "försök" som han kallar det:
"Till vänster har vi Daniel Craig, senaste bond-skådespelaren. Till höger står Vladimir Putin, tidigare rysk president. Daniel Craig har spelat rysk forskare i filmen/serien Archangel, och herr Putin är ju som bekant därifrån... Annan koppling - Putin spelar numera bakom kulisserna i ryska parlamentet, medan Craig spelar framför kulisserna ;)"

Varken KGB eller Bond skulle kunna ha bättre koll på sin omvärld än du, Kalle!
Det är med stolthet i hjärtat som jag tänker på att vi ska bli kollegor!

Kommentarer
Postat av: Kalle

oj, tackar för utmärkelsen och berömmet! det värmde!

jag är lite nyfiken på vad som är rätt svar... antar att det finns någon speciell koppling som du tänkte på =)

2008-11-05 @ 13:45:05
Postat av: Helena

OM jag hade nån teori så var den iallafall inte lika bra som din =)

2008-11-05 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0