Imponerad

Jag är så galet imponerad av människor som kan höra en låt och sen spela den direkt. Jag kan verkligen inte fatta hur dom gör! Man ska förstås vara nöjd med sig själv och inte avundas andra... men just det är en gåva som jag inte hade haft något emot att få...

Dagens reflektion kommer sig av att vi har rockmässa om en vecka. Under repet igår lyckades bandmedlemmarna i Sleeping Fools ta ut In The Name Of Love eftersom jag glömt ta med tablatur.
Att man dessutom umgås en hel del med Valter som kan spela vadsomhelst närsomhelst med vilket instrument som helst är ju inte heller stärkande för självförtroendet! Men jag är lycklig som får vara med så begåvade människor!
Grymmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0