Halleluja!

Linda lever!

Jag har nog aldrig blivit så glad för nåt sms som jag blev för det jag fick 03.05 i natt:
Vi sitter på tåget till delhi! vilken jävla tur.. Vi bodde i det området..

Hann bli riktigt orolig faktiskt. Hur stor tur är det inte när man tar tåget från en stad som blir ett slagfält bara timmar efteråt. Och hur stor tur har inte jag som har världens bästa Petter som kan hitta indiska tågtidtabeller på nätet. Så vi tippade faktiskt på att ni tog 16.40tåget!

Ta hand om er nu!
LOVE

Kommentarer
Postat av: Karin

jag vet någon som tog ett flyg från en strand som blev värsta katastrofområdet några timmar senare....

betänk hur det var att vara morsa julen 2004....

2008-11-27 @ 21:22:49
Postat av: Karin

I do agree: halleluja!

2008-11-27 @ 21:24:26
Postat av: Emelie Hansson

Länge leve Linda! Hurra!

2008-11-27 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0