Gammalt är äldst

Det var en solig och vacker dag när Skurt och Babsan skulle gå på Kalas. Babsan satte på sig sina finaste örhängen och Skurt hade en stilig svart keps dagen till ära...


Man undrar ju bara vad denhär mamman heter... Hennes moderskänslor verkar det ju iallafall inte vara något fel på!


Och med tanke på att jag är tillsammans med Plupp är det kanske inte så konstigt...


...om jag vänstrar lite när männen har sån glödande blick...


Som ni ser hittade vi en väldig massa snygga bilder när vi sökte igenom våra fotoalbum efter bilder på oss från de senaste sju åren!

Än så länge har inte rätt svar givits på veckans personer!
Kom igen och kämpa lite nu då!

Kommentarer
Postat av: marcus

vart i helvete har du hittat den bilden? Man blir ju mörkrädd!

2008-11-05 @ 00:15:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11813
Postat av: Helena

Kalas -02 är allt jag har att säga =)

2008-11-05 @ 08:31:03
Postat av: marcus

Jag ångrar att jag var där... ;)

2008-11-05 @ 12:42:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11813
Postat av: Helena

Det menar du väl inte... Thåström var ju grymm och jag tycker fortfarande det är den bästa spelning som kent gjort... Värt att va lite ful för att ha sett det!

2008-11-05 @ 13:27:48
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/
Postat av: erik

Vill bara förklara bilden:

Till att börja med så är det där inte mitt hår! Det är en DarthVaderHjälm som hamnat på sned efter att en okänd taiboxare i röd latexdräkt flugit in genom ett(stängt) fönster och slagit mig i ansiktet med en åra, och sedan plötsligt lösts upp i ett moln av självlysande fjärilar, detta är oxå förklaringen till den helt fantastiskt intelligensbefriade jag-är-en-gris-minen...

...det är helenas gitarr

2008-11-05 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0