Nya grannar?

Idag ska min vän Julias kille titta på en lägenhet som ligger vägg i vägg med min!
Hur grymmt vore det inte om dom ville köpa den?

Då kunde vi baka scones på lördagmornarna och gå över med!
Och så kunde vi låna socker om man hade råkat glömma att köpa nån gång!
Och om man skulle resa bort kunde vi vattna blommorna åt varandra!

565193-12

Nu håller vi tummarna allihopa så den inte stiger mer i pris!
(Och om någon tycker att min dress på bilden inte är för käck kan jag säga att det var på 80-talet, det var inne då!)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååå söta vi är
Det där med sconesen lät ju bara för mysigt. Hoppas att ni orkar komma ända bort till oss med dem nu med, så kan vi äta frukost ihop någon morgon :o)

2008-05-24 @ 09:32:45
URL: http://luli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0