Jeopardy:

Svaret: Ett påhitt som vart tredje år genomförs på Kungliga Tekniska Högskolan som får unga män och kvinnor att spendera 2500 riksdaler av studiebidraget och en vecka med att bygga ihop bilar med soffor, tigrar, varttenrutchbanor eller skräp med skräp, på ett byggområde med en och samma dansbandsdänga malandes i högtalarna från klockan 06.00 på morgonen till 18.00 på kvällen för att sedan tåga genom stan insmorda i svart färg, läderkläder eller overall en dag när alla andra har så lite som möjligt på sig!

image3
(Okej, vissa hade badkläder!)
image4
(Nåt för dig, Julia?)
image5
Systra mi var en av byggarna!
image10
Har ni funderat färdigt?
image9
Frågan: Vad är Quarnevalen?





Som god storasyster spenderade jag min lördag som åskådade och BRUXförsäljare när paraden gick av stapeln(för att täcka de 2500 som min stackars syster spenderat på bilar, soffor och öl), och jag har efter lördagen ännu en fråga:
Är det värt att börja på KTH för denna vecka?
image11
Åh, du gör mig galen....










Svar: Möjligen...


Kommentarer
Postat av: erik

sQualp nästa...
...då du då blir det TheGoatBoat!!
hmmm måste bara övertala petter

2008-05-15 @ 23:52:37
URL: http://givethegoatscred.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0