Klockan är tio och allt är väl

Som ni märker har det helt plötsligt blivit underbart väder. Detta i kombination med att jag nu lämnat in min uppsats innebär att denna blogg kommer att bli uppdaterad allt mer sällan.

image14

Jag sitter just nu på ornö i solen och mitt största problem är att smöret som jag hade till mina frukostmackor har smält, så min fästman är lite gnällig eftersom han äter frukost efter mig och inte kan bre mackorna utan bara hälla på smöret... Jag fick A på min uppsats och höll nästan på att börja grina av förvåning (märk dock, bara nästan! -är ju ingen fjolla =) och igår var vi ute och seglade med Green Pearl och höll oss över 5 knop nästan hela tiden.

image13

Jag och min kära har beslutat oss för att ha en liten grillfest på ornö under helgen den 11-13 juli, exakt när den infaller är lite oklart än och beror på när solen skiner och flest kan. Livet leker alltså!

image15

Nu ska vi dra oss ut i skogen på en liten promenad!
Ha det fint och njut av det vackra vädret
Kärlek!

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0