Grymm Fest!

Gårdagens fest hos Linda hänger fortfarande kvar, inte längre i trötthet eftersomjag sov några timmar nu på eftermiddagen, utan i minnen. Det var galet mysigt, jag träffade folk jag inte sett på länge, blev lagom berusad och cyklade hem genom ett öde Tyresö i soluppgången. Tack Alla!

Tyvärr blev de flesta bilderna lite suddiga, men här kommer de skarpaste!

Folk i studerandes... något... Och i bakgrunden folk jag inte sett på närmare100 år


Erik och Jonas indragna i en djup konversation om skepp, Linda i sitt esse och Jonas...på fyllan?


Jag i soffan mellan en såndär... snygg tjej och en Erik


Nattmacka vid tretiden! Observera att Mårtens ögon glimmar rött likt demonernas i min dröm...


Cream Cheese, skinka, hembakt bröd och fler demonögon


Gemytlighet med en norska, en holländare och flödande rosévin


Fler såna fester, Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevligt men en kul fest : ) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2008-07-21 @ 21:03:01
URL: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0