Vad vill du ha?

När jag var liten uppfostrades jag med kärlek och pyssel. Den som kom hem till mig fick direkt sitt behov av papier maché, pärlplattor, fingerfärg och annat pillrigt och geggigt tillfredsställt (eller vad säger du Julia?)

Uppenbarligen går ränderna aldrig ur, för när jag går längs stränderna här plockar jag på mig varenda fin snäcka eller mussla jag ser och tänker att "Den skulle kunna bli ett fint halsband". Eftersom det finns en gräns för hur många halsband jag kan använda tänkte jag att någon av mina kompisar kanske skulle vilja ha nåt tjusigt?

Jag antar att alla ni som läser denhär bloggen är mina vänner på ett eller annat sätt, så jag lägger upp några bilder på olika snäckor här, så får ni skriva i kommentarfältet ifall det är någon särskild sort om ni skulle vilja ha i ett halsband =) Jag kommer sätta på lite pärlor och sånt sen på tråden.

Pärlemorbitar


Musslor


Små blå och gula snurrsnäckor


Stora snurrsnäckor


Vita snäckor


Vita snurrsnäckor


Skriv nu ifall ni vill ha nåt särskilt i ett halsband. (annars får ni kanske ett ändå men som jag bestämt...=) Jag kan inte ta med mig alltihop härifrån för då spricker min väska!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0