Sveriges solsida

Det sista Erik gjorde innan vi åkte från Tyresö vid sextiden igår morse var att packa ner våra regnkläder. I Stockholm var det nämligen grått och regnigt och allmänt trist. När vi kom fram till Göteborg sken solen från en blå himmel och våra tjocktröjor åkte snabbt av. Bra byte kan man tycka!


I Göteborgs soliga hamn! Kolla dom snygga båtarna i bakgrunden...


God middag på Frillesås! Kolla dom tuffa molnen...


Påväg mot piren och solnedgången! Kolla den snygga killen...

Vi har hunnit strosa runt i Göteborg, äta god lunch på Fair Taste, (en rättvisemärkt restaurang) fika morotskaka med Eriks gamlamormor, ta oss hit till Frillesås, fylla kylen med massa gott, laga och äta middag och se solnedgången. Erik överraskade dessutom med att köpa mig rosor!

Allt som allt en väldigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Mmmmmm, ser väldigt härligt ut!

Jag vill oxå!!!

Kul att ni är där och njuter.

2008-08-19 @ 19:18:38
Postat av: Johanna

Hihi, Göteborg är väl fint! De är bra med mig, sj då? Hoppas allt är bra! Jag är inte tillbaka i Uppsala än, åker dit i helgen tror jag.. Puss puss

2008-08-19 @ 21:05:24
URL: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0