Skryt

Nu har jag och Erik varit så duktiga så jag måste bara få malla mig lite! Detta är hur vår hall ser ut nu efter att vi, helt på egen hand, har satt upp tapeterna! (Det är en fondvägg bakom palmen, men mönstret syns inte så bra i ljuset) Alla ni som sett de kräksrosa väggarna som vi hade innan kan väl hålla med om att det är en förbättring?



Ni som varit på vår balkong någon av de gångna somrarna har kanske fått för er att jag är väldigt bra på att ta hand om tomater och att jag är väldigt dålig på att beräkna hur stora dom blir. Jag vill härmed tillkännage att jag är grymm på att odla krasse också! Titta bara så fina dom är:



Och jag har lärt mig att beräkna nu; I somras har man faktiskt kunnat sitta på balkongen när man har velat!
Nu måste vi verkligen sova; Jobb imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0